Brenner du for internkontroll, miljø og forbedring av arbeidsprosesser? Vi i Pasientreiser HF søker etter en kunnskapsrik, dyktig og engasjert kvalitetsrådgiver, som skal bidra til at vi når målene våre.
De fleste behandlinger i helsetjenesten starter med en reise. Pasientreiser HF utvikler og drifter tjenester som sørger for at pasienter og pårørende opplever forutsigbarhet og trygghet ved reiser til og fra behandling.
Som kvalitetsrådgiver hos oss får du et helhetlig ansvar for kvalitetsarbeidet i Pasientreiser HF. Du blir en sentral støttespiller for alle fagmiljøene i foretaket. Hos oss får du jobbe selvstendig, samtidig som du er en del av et fagteam på tre. Du vil jobbe tett sammen med informasjonssikkerhetsansvarlig og personvernombudet i foretaket.
Du vil bli en del av avdeling for fag og kvalitet, som består av tolv medarbeidere. Avdelingen har ansvar for juridiske tjenester, internkontroll og kommunikasjon. Vi legger vekt på at vi skal trives på jobb, ha det gøy sammen, og ha høyt faglig nivå på leveransene våre!
Les mer om arbeidsmiljøet vårt her.
Være pådriver for kvalitets- og forbedringsarbeidet i foretaket
Utvikle og ivareta foretakets internkontroll, inkludert arbeidet med risikostyring og interne gjennomganger av kvalitets- og etterlevelsesarbeidet
Koordinere og lede fagteamet for kvalitet og etterlevelse
Vedlikeholde og videreutvikle foretakets kvalitetssystem (TQM)
Opplæring, rådgivning og veiledning innenfor ansvarsområdet ditt
Følge opp miljøområdet, i tråd med bærekraftsmål og kravene i ISO 14001:2015 (ledelsessystem for miljø)
Representere foretaket på eksterne samhandlingsarenaer
Relevant utdanning på bachelornivå
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
God digital kompetanse og erfaring med bruk av digitale verktøy
Erfaring fra tilsvarende oppgaver i offentlig eller privat sektor
Erfaring fra internkontroll og kontinuerlig forbedringsarbeid
Kjennskap til prosesstankegangen i ISO, COSO eller andre anerkjente rammeverk
Du kjenner deg igjen i verdiene våre: engasjert, imøtekommende og pålitelig
Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
Du tenker strategisk og helhetlig
Du jobber systematisk og strukturert
Du har fokus på kvalitet og effektivitet i arbeidsprosesser
Du tar initiativ og ønsker å utvikle deg og andre
Du er nytenkende og nysgjerrig på teknologi
Du er miljø- og samfunnsengasjert
Personlig egnethet for stillingen blir vektlagt.
Moderne lokaler, sentralt beliggende mellom Skien og Porsgrunn
Du må regne med noe reisevirksomhet i stillingen.
Vi ber deg levere en CV og søknad som beskriver hva du har gjort, og som får frem hva som gjør deg kvalifisert for stillingen du søker på. Du må også laste opp vitnemål og attester. Vi ber deg bruke Vitnemålsportalen for å legge ved vitnemålet ditt.
Vi er pliktige til å lage en offentlig søkerliste med informasjon om navn, kjønn, kommune og alder på alle søkere til stillinger hos oss. Hvis du ikke ønsker dette, må du forklare hvorfor du skal unntas fra listen. Hvis vi ikke kan innvilge ønsket ditt om å bli unntatt, vil vi varsle deg i forkant av en eventuell offentliggjøring.
Vi har som mål å ansette medarbeidere med ulik alder, kjønn og bakgrunn, og ønsker å legge til rette for ansatte med redusert funksjonsevne.
Nysgjerrig på stillingen eller hvordan det er å jobbe hos oss? Ta kontakt for en uforpliktende prat.
Søk på stillingen
Sted: Skien
Ansettelsesforhold: Fast, 100 %
Kontaktinfomasjon:Asbjørn Omholt Romstøl, HR-rådgiver414 44 313
Hilde Holt, fagdirektør905 57 176
Tilbakemeldingen vil ikke bli besvart. Ikke send personlig informasjon, for eksempel epost, telefonnummer eller personnummer.